reklama

Čo urobiť pre tento štát?

Niektorí sa pýtajú, či si vieme predstaviť, čo by v prípade štrajku učiteľov robil premiér Fico, keby sedel v opozícii. Predstaviť si to viem úplne živo, ale ani ja, ani moji kolegovia nie sú Fico. A hovorím, že našťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Kým sa spor točil okolo peňazí a základných požiadaviek učiteľov, robili sme to, čo normálna a slušná opozícia robí - snažili sme sa zvolať mimoriadny školský výbor NR SR, kde by sa o týchto veciach mohlo rokovať. To je úloha a povinnosť poslancov. Nechcela som a ani nechcem, aby sa zo štrajku učiteľov stala vládno-opozičná bitka. Učitelia bojujú za svoju vec, majú na to plné právo a ja sa na tom nemienim politicky priživovať.

Situácia sa pre mňa zmenila v momente, keď predseda vlády po týždňoch mlčania na učiteľov primitívne zaútočil a odkázal im, že majú urobiť niečo pre tento štát. Po týždňoch mlčania a úmyselného zavádzania zo strany svojho ministra, ktorý prišiel o všetok svoj osobný kredit. Vyzývať učiteľov, aby urobili niečo pre tento štát považujem za úplné dno v politickej kampani. Sám premiér pred 11 rokmi povedal, že učitelia nemajú v spoločnosti také postavenie, aké si zaslúžia. A ja som si istá, že ich postaveniu nepomôže, keď si o nich doslova utiera topánky predseda vlády.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu už nejde len o peniaze, ale normálnu ľudskú a profesnú dôstojnosť. Preto štrajk učiteľov podporujem. Ako občianka, ako matka, ako pedagogička a aj ako politička. Vy ich môžete podoporiť tiež:

http://isu.sk/podporuju-nas

Lucia Žitňanská

Lucia Žitňanská

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ministerka spravodlivosti, podpredsedníčka vlády SR, podpredsedníčka strany Most-Híd. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu